Wednesday, September 1, 2010

People "cas-cas" kaya!!!e

yesterday..i went to pavi(perghh..ckp org putih plak aku..bab 1st time g)..pas 2 aku masuk la butik zara...(1st time wooo)
saje nak tgk2 cam ne ropa baju org kaye...dipendekkan citer...

adalah satu kapel ni masuk zara..
masuk2 je gf die dok tunjuk t-shirt zara...
tiba-tiba dgn angkuhnye laki yg pakai kemeja nie berkata "U TAUKAN I XKAN PAKAI BAJU MACAM NIE"lalu..beredar sambil pgg tgn gf die ke bhgian baju2 berkemeja zara..

dalam pemikiran aku' kaya kot mamat nie'
xpakai tshirt..aku igt die g bazaar ramadhan pun kemeja kot...
padahal baju yg die pakai 2 baru berapa mggu lps nth aku tgk ade kt d*na* kota...
xyah nak cas-cas kaya sgt la..padahal aku pun cas-cas kaya gak...
tp xla sampai kuar statement cam 2..xpaham aku...aku anggap 2 sume ilusi je..

ejat***nntikan cas2 episod lain

4 comments:

  1. bodonye blog ni ye...apekah motif agaknye ye?

    ReplyDelete
  2. alaaa ijat. mmg ada sesetengah orang nk jage penampilan die. so tak pakai tshirt.
    nk buat cam ne.
    zara utk orang kaye? SSOOOOO NOTTT! Ralp Lauren, HAcket, a|X etc tu YES anak orang kaya. takat pakai Zara... standard topshop je. ijat pon boleh beli~

    ReplyDelete