Friday, September 3, 2010

People "cas-cas" Chef

 HAHAHAHA..mula2 aku dah bantai gelak...kembali kite di rancangan cas-cas bersama ejat...
kisah yang nie plak ada la org yg cas-cas chef hotel 7 bintang kt dubai...buka ape..amik Civil eng.
last2 jadi chef kejap...aku tak paham (bila aku tny emi..emi ckp ilusi) lagi aku xphm..

citer die rope ni(loghat perak skit)..semalam aku gi la men futsal kt sg.chua...
pas 2 kitaorg lepak kt putrajaya presint diplomatik...lepak punya lepak..tgk jam..adala 3 jam gak kitaorng kt kt situ..time 2 mangsa kitarorng yg 2 org apa haram xtau...maybe la...

haaaaa...aku pendekkan jela cter...takut berbulu plak korang bace..budak2 nie ajak lepak kt putrajaya...aku pun xtau pun ape plan diorang...so aku ikut jela...walaupun kete aku depan skali..hahaha
ade yg sesat plak....yg 2 cter len..pas 2 dgn hujan ala2 filem melayu...kitaorng kuar kete  then lepak kt bwh jambatan..bajet xkene ujan la..kene gak...(nie kalu mak aku tau..mau die ngamuk nie.
ske kan kau kene tepung
gmbr chef-chef kiter...


sampai2 je kitaorg lepak2 lu...wat xde pe...sambil chan mengadaptasikn aksi remi gaillard sorng2...
last- last sume da berbulu..yg sesat 2 pun dah kembali ke pangkal jalan...kitaorg start memasak...
kitaorng ade 2 org chef jemputan...ILA ngan PATIK...
yg nie la tmpt kejadian..


yang starting die...kompom2 la aku..so chan gi kt patik lalu menyimbah tepung di kepala beliau...yng chef ila aku xtau sape yg starting lu...setelah bergelut ngan tepong...dgn aku2 kene..padahal aku pny hari jadi lmbt lg..
pas 2 ktaorg nek atas..tgk2 dah siap dah kek 
ni la hasil kek hasil ciptaan Chef Ila n Chef Patik

hahaha...yg aku marah ni..kek nie untk makan la...tp korang men salat2 kt muka kan..apela...yg pntg sume kene...dan yg plg best semalam ktaorg wat pertandgan merentas desa...wan is the champion..haha..wan..padan muka..sepandai2 azam drift kter..akhirnya berpusing gak...haha


thx 2 sume yg menjayakan program AKU GENG JAHAT!!!
azim,pakdan,ika,nabila(cas-cas je xnk kene..tp kene gak),botak,black,azam,emi,patik,ila,ida,meor(kaka),sin chan,nurfarhan,zaki,afiq,afiq khir,meon,ijat jazz,dll..


Ejat*** :P


No comments:

Post a Comment